تازه چه خبر؟
شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : سکوت

 جنایتکاری که یک آدم را کشته بود، در حال فرار و آوارگی، با لباس ژنده و پر گرد و خاک و دست و صورت کثیف، خسته و کوفته ، به یک دهکده رسید.



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : سکوت

 

در روز اول سال تحصیلى، خانم تامپسون معلم کلاس پنجم دبستان وارد کلاس شد و...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : سکوت

 

همیشه اختلاف بین فرزندان یکی از مهم ترین مشکلات والدین در سال های اولیه زندگی است. اما اکنون محققان اعلام کردند فرزندانی که در دوران کودکی با خواهر و برادرهای بزرگ تر خود به مشکل می خورند در زندگی آینده خود موفق ترند.



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 15:4 ::  نويسنده : سکوت

 

سه تا زن انگلیسی ، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو نکنن تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو به هم بگن.



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سکوت

 

انسان های زیادی وجود دارن که ادعا می کنن بچه ناف تهرونن، ولی هنوز هیچ کس دقیقن نمی دونه ناف تهرون کجاست و این نقطه همچنان نا معلوم مونده. توی این پستم قصد دارم با موشکافی دقیق، ناف تهرون رو مشخص کنم و بررسی کنم که چه کسایی واقعن بچه ناف تهرونن!



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : سکوت

 

بـرخـلاف زنـان کـه اسـاتـیـد مـسـلم هـنـر دوپــهلوگری هستـند، اغـلب مـردان آنــچه که مقصودشان است را می گـویند و آنچه را که می گویند مقصودشان است. صحـبـتــهای آنان رک و راست و بی پرده می باشد. از طـرف دیگر زنان بخصوص هنگام گفتگو عموما زیرک تـر و پیچیده تر هستند. به همین خاطر است که تفسیر زبان جسـمانـی زنان از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب