تازه چه خبر؟
پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : سکوت

 

ماجرایی در تاریخ ۱۳۵۹ شمسی مطابق با ۱۹۸۰ میلادی ماه آوریل بوقوع پیوست که اهالی کشور مصر به شهرهای نزدیک و روستاهای مجاور را به خود معطوف داشت، و آن را نویسنده معروف، استاد اسماعیل، در کتاب خود به نام `انسان و اشباح جن` چنین می نویسد :



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : سکوت

 

وقتی سارا دخترک هشت ساله ای بود، شنید که پدر و مادرش درباره برادر کوچکترش صحبت می کنند ... که برادرش سخت بیمار است و آنها پولی برای مداوای او ندارند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : سکوت

 

دیروز بر دروازه ی معبد ایستادم و از رهگذران درباره ی رموز و آداب عشق پرسیدم. مردی میانسال می گذشت. جسمی بی رمق و چهره ای غمگین داشت



ادامه مطلب ...


قبل از توجه شما به این توصیه ها – دقت به ذکر چند نکته ضروری است !! یکی این که این توصیه ها در دراز مدت و در طول یک دوره درمان !!! حداقل سه ماهه جواب می دهد . ثانیا اجرای آنها باید کاملا حرفه ای باشد و هرگونه ناشی بازی باعث خراب شدن آثار آن می گردد .



ادامه مطلب ...


20 دی 1389برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : سکوت

یک مخترع «ام. آی. تی» دستگاهی را اختراع کرده است که طعم خمیردندان را بر اساس تغییرات آب و هوایی تغییر می‌دهد.

 



ادامه مطلب ...


27 آبان 1389برچسب:, :: 7:32 ::  نويسنده : سکوت

 

شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است.به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب